Enne kui paigaldada remonditud või uus turbokompressor, mõõtke TINGIMATA õlirõhku. Külmal mootoril peab see olema vähemalt 4 bar, töötemperatuurini ~80–90 ⁰C soojendatud mootoril vähemalt 1,5 bar, temperatuurini kuni 80–90 ⁰C soojendatud mootoril 2000 pöörde juures vähemalt 4 bar.

Selles tabelis on esitatud meie poolt mõõdetud õlirõhunäidud eri autodel.

Kui remondite autosid RENAULT 1,9/1,5/2,2, pöörake tingimata tähelepanu õlipumbale: kui sellel on kas või minimaalne sisemine vigastus, vahetage pump välja.

VW 1,9 tdi remontimisel pöörake tähelepanu õlipumbale: kui sellel on kas või minimaalne sisemine vigastus, vahetage pump välja.

Turbiin läheb tihti rivist välja, kui sademe tõttu karteris läheb umbe õlivõtusõel.

PEUGEOT, CITROEN, FORD, VOLVO 1,6 HDI. Nende autode turbiinide remontimisel mõõtke tingimata õlirõhku. Tingimata võtke välja võrk (filter) õlitoru õõnespoldist.

Võtke karter maha, keerake lahti 3. kepsu lukk ja kontrollige tihendite seisukorda.

AUDI/VW 1,8i turbo. Tingimata vahetage õlitoru uue vastu välja. Fotol on näidatud kohad, mis umbe lähevad. Ei ole soovitatav vana puhastada, läbi pesta või osta vana!

TOYOTA D4D. Soovitame karter maha võtta ja kontrollida õlivõtufiltrit (fotol selgesti näha): kui on umbes, siis tähendab, et on vaja vahetada tihendid (seibid) kütusedüüside all. Fotol on hästi näha 1., 3. ja 4. silindri düüsi dekompressioon.